Avslutstekniker och marketing automation

För några veckor sedan blev jag intervjuad av företaget Sonician som tillhandahåller ett marketing automation-system som heter Otto. Det blev en ganska lång intervju och fylld med bra frågor och kanske några av mina bästa insikter och svar, när det gäller att använda avslut på ett modernt sätt och i ett automatiserat leadgenereringssystem som Otto är. Har ditt företag börjat med marketing automation än? När lämnas dina prospects eller leads över till dig som säljare? Hur ska vi ta upp processen och det innehåll vi producerat och skickat ut för att tillföra ett värde som säljare? Några av dessa saker plus mycket mer kan du få svar på i den här intervjun.

Avslutstekniker och marketing automation

Du kan även lyssna på Henrik Rudbergs intervju i Säljpodden genom denna länk:

http://saljpodden.se/pionjaren-inom-marketing-automation-henrik-rudberg-i-intervju/

I avsnittet får ni också ett bra erbjudande!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *